11. juni 2013

Siden sidst

Ja, nu kommer jeg så og undskylder igen for at have forsømt bloggen... Min inspiration er her kun i perioder, og der kommer derfor desværre ikke så ofte indlæg fra mig. Håber i kan tilgive mig!

Men siden sidst jeg bloggede, er der sket en del. Jeg har været til One Direction koncert, været i Kairo på studietur, og andre dagligdags fede ting. Lige i øjeblikket har jeg dog læseferie, og mangler kun to årsprøver, så er jeg færdig med 2.G!

I får lige nogle billeder, både fra instagram og private (-; Btw. så kan i også følge mig på insta, jeg hedder carolineamalief

Hyg jer!


 



// Kairo m. klassen // Roadtrip til Herning 1D // Slik i ventetiden til 1D // 
// Mine veninder og jeg venter på at komme ind // Os ved pladserne // Hjerter under Little Things //
 // Venindehygge med Luffe // Fugleunger i hækken // Solbadning // 
// Indsamling til Diabetes foreningen med Luffe // 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar